Algorithmic Game Theory |
- isbn : 978-3-662-44803-8
- pisbn : 978-3-662-44802-1
- doi : 10.1007/978-3-662-44803-8
|
Fulltext
|
Machine Learning and Knowledge Discovery in Databases |
- isbn : 978-3-662-44848-9
- pisbn : 978-3-662-44847-2
- doi : 10.1007/978-3-662-44848-9
|
Fulltext
|
Graphics Recognition. Current Trends and Challenges |
- pisbn : 978-3-662-44853-3
- isbn : 978-3-662-44854-0
- doi : 10.1007/978-3-662-44854-0
|
Fulltext
|
Using and Improving OpenMP for Devices, Tasks, and More |
- isbn : 978-3-319-11454-5
- pisbn : 978-3-319-11453-8
- doi : 10.1007/978-3-319-11454-5
|
Fulltext
|
Reachability Problems |
- pisbn : 978-3-319-11438-5
- isbn : 978-3-319-11439-2
- doi : 10.1007/978-3-319-11439-2
|
Fulltext
|
Transactions on Computational Collective Intelligence XVI |
- isbn : 978-3-662-44871-7
- pisbn : 978-3-662-44870-0
- doi : 10.1007/978-3-662-44871-7
|
Fulltext
|
Machine Learning and Knowledge Discovery in Databases |
- isbn : 978-3-662-44845-8
- pisbn : 978-3-662-44844-1
- doi : 10.1007/978-3-662-44845-8
|
Fulltext
|
Geographic Information Science |
- pisbn : 978-3-319-11592-4
- isbn : 978-3-319-11593-1
- doi : 10.1007/978-3-319-11593-1
|
Fulltext
|
Inductive Logic Programming |
- pisbn : 978-3-662-44922-6
- isbn : 978-3-662-44923-3
- doi : 10.1007/978-3-662-44923-3
|
Fulltext
|
Electronic Participation |
- pisbn : 978-3-662-44913-4
- isbn : 978-3-662-44914-1
- doi : 10.1007/978-3-662-44914-1
|
Fulltext
|