Package Springer Lecture Notes in Computer Science eBooks

Provider
Springer Nature
Status
Current
Description
Dieses Paket enthält die E-Book-Serie "Lecture Notes in Computer Science" ab Jg. 1997. Frühere Jahrgänge bis 1996 sind über die Nationallizenz "Lecture Notes Archiv 1964 - 1996" abgedeckt.
URL
https://www.springernature.com
UUID
172051a3-1220-4ec8-b15a-00f821d0a6ec

Curated By

  • SLUB Dresden

TIPPs (13280)

Name Identifiers Coverage
End-User Development
  • isbn : 978-3-030-79840-6
  • pisbn : 978-3-030-79839-0
  • doi : 10.1007/978-3-030-79840-6
Fulltext
Geometric Science of Information
  • isbn : 978-3-030-80209-7
  • pisbn : 978-3-030-80208-0
  • doi : 10.1007/978-3-030-80209-7
Fulltext
Intelligent Tutoring Systems
  • isbn : 978-3-030-80421-3
  • pisbn : 978-3-030-80420-6
  • doi : 10.1007/978-3-030-80421-3
Fulltext
Multi-disciplinary Trends in Artificial Intelligence
  • isbn : 978-3-030-80253-0
  • pisbn : 978-3-030-80252-3
  • doi : 10.1007/978-3-030-80253-0
Fulltext
Theory and Applications of Satisfiability Testing – SAT 2021
  • isbn : 978-3-030-80223-3
  • pisbn : 978-3-030-80222-6
  • doi : 10.1007/978-3-030-80223-3
Fulltext
New Frontiers in Artificial Intelligence
  • isbn : 978-3-030-79942-7
  • pisbn : 978-3-030-79941-0
  • doi : 10.1007/978-3-030-79942-7
Fulltext
Social, Cultural, and Behavioral Modeling
  • isbn : 978-3-030-80387-2
  • pisbn : 978-3-030-80386-5
  • doi : 10.1007/978-3-030-80387-2
Fulltext
Automated Deduction – CADE 28
  • isbn : 978-3-030-79876-5
  • pisbn : 978-3-030-79875-8
  • doi : 10.1007/978-3-030-79876-5
Fulltext
Medical Image Understanding and Analysis
  • isbn : 978-3-030-80432-9
  • pisbn : 978-3-030-80431-2
  • doi : 10.1007/978-3-030-80432-9
Fulltext
Blended Learning: Re-thinking and Re-defining the Learning Process.
  • isbn : 978-3-030-80504-3
  • pisbn : 978-3-030-80503-6
  • doi : 10.1007/978-3-030-80504-3
Fulltext