Human Aspects of IT for the Aged Population. Technologies, Design and User Experience |
- isbn : 978-3-030-50252-2
- pisbn : 978-3-030-50251-5
- doi : 10.1007/978-3-030-50252-2
|
Fulltext
|
HCI in Games |
- isbn : 978-3-030-50164-8
- pisbn : 978-3-030-50163-1
- doi : 10.1007/978-3-030-50164-8
|
Fulltext
|
Distributed, Ambient and Pervasive Interactions |
- isbn : 978-3-030-50344-4
- pisbn : 978-3-030-50343-7
- doi : 10.1007/978-3-030-50344-4
|
Fulltext
|
Human Aspects of IT for the Aged Population. Healthy and Active Aging |
- isbn : 978-3-030-50249-2
- pisbn : 978-3-030-50248-5
- doi : 10.1007/978-3-030-50249-2
|
Fulltext
|
Augmented Cognition. Human Cognition and Behavior |
- isbn : 978-3-030-50439-7
- pisbn : 978-3-030-50438-0
- doi : 10.1007/978-3-030-50439-7
|
Fulltext
|
Computational Science – ICCS 2020 |
- isbn : 978-3-030-50436-6
- pisbn : 978-3-030-50435-9
- doi : 10.1007/978-3-030-50436-6
|
Fulltext
|
Computational Science – ICCS 2020 |
- isbn : 978-3-030-50433-5
- pisbn : 978-3-030-50432-8
- doi : 10.1007/978-3-030-50433-5
|
Fulltext
|
Computational Science – ICCS 2020 |
- isbn : 978-3-030-50423-6
- pisbn : 978-3-030-50422-9
- doi : 10.1007/978-3-030-50423-6
|
Fulltext
|
Computational Science – ICCS 2020 |
- isbn : 978-3-030-50417-5
- pisbn : 978-3-030-50416-8
- doi : 10.1007/978-3-030-50417-5
|
Fulltext
|
Computational Science – ICCS 2020 |
- isbn : 978-3-030-50426-7
- pisbn : 978-3-030-50425-0
- doi : 10.1007/978-3-030-50426-7
|
Fulltext
|