Entertainment Computing and Serious Games |
- isbn : 978-3-030-34644-7
- pisbn : 978-3-030-34643-0
- doi : 10.1007/978-3-030-34644-7
|
Fulltext
|
Pattern Recognition and Machine Intelligence |
- isbn : 978-3-030-34872-4
- pisbn : 978-3-030-34871-7
- doi : 10.1007/978-3-030-34872-4
|
Fulltext
|
Pattern Recognition and Machine Intelligence |
- isbn : 978-3-030-34869-4
- pisbn : 978-3-030-34868-7
- doi : 10.1007/978-3-030-34869-4
|
Fulltext
|
Modeling and Using Context |
- isbn : 978-3-030-34974-5
- pisbn : 978-3-030-34973-8
- doi : 10.1007/978-3-030-34974-5
|
Fulltext
|
Computational Data and Social Networks |
- isbn : 978-3-030-34980-6
- pisbn : 978-3-030-34979-0
- doi : 10.1007/978-3-030-34980-6
|
Fulltext
|
Image and Video Technology |
- isbn : 978-3-030-34879-3
- pisbn : 978-3-030-34878-6
- doi : 10.1007/978-3-030-34879-3
|
Fulltext
|
Social Informatics |
- isbn : 978-3-030-34971-4
- pisbn : 978-3-030-34970-7
- doi : 10.1007/978-3-030-34971-4
|
Fulltext
|
Computer Vision Systems |
- isbn : 978-3-030-34995-0
- pisbn : 978-3-030-34994-3
- doi : 10.1007/978-3-030-34995-0
|
Fulltext
|
Integrated Formal Methods |
- isbn : 978-3-030-34968-4
- pisbn : 978-3-030-34967-7
- doi : 10.1007/978-3-030-34968-4
|
Fulltext
|
Advanced Data Mining and Applications |
- isbn : 978-3-030-35231-8
- pisbn : 978-3-030-35230-1
- doi : 10.1007/978-3-030-35231-8
|
Fulltext
|