Package Springer Lecture Notes in Computer Science eBooks

Provider
Springer Nature
Status
Current
Description
Dieses Paket enthält die E-Book-Serie "Lecture Notes in Computer Science" ab Jg. 1997. Frühere Jahrgänge bis 1996 sind über die Nationallizenz "Lecture Notes Archiv 1964 - 1996" abgedeckt.
URL
https://www.springernature.com
UUID
172051a3-1220-4ec8-b15a-00f821d0a6ec

Curated By

  • SLUB Dresden

TIPPs (13280)

Name Identifiers Coverage
Functional Imaging and Modeling of the Heart
  • isbn : 978-3-030-21949-9
  • pisbn : 978-3-030-21948-2
  • doi : 10.1007/978-3-030-21949-9
Fulltext
Learning and Collaboration Technologies. Designing Learning Experiences
  • isbn : 978-3-030-21814-0
  • pisbn : 978-3-030-21813-3
  • doi : 10.1007/978-3-030-21814-0
Fulltext
Description Logic, Theory Combination, and All That
  • isbn : 978-3-030-22102-7
  • pisbn : 978-3-030-22101-0
  • doi : 10.1007/978-3-030-22102-7
Fulltext
Detection of Intrusions and Malware, and Vulnerability Assessment
  • isbn : 978-3-030-22038-9
  • pisbn : 978-3-030-22037-2
  • doi : 10.1007/978-3-030-22038-9
Fulltext
Distributed, Ambient and Pervasive Interactions
  • isbn : 978-3-030-21935-2
  • pisbn : 978-3-030-21934-5
  • doi : 10.1007/978-3-030-21935-2
Fulltext
Digital Human Modeling and Applications in Health, Safety, Ergonomics and Risk Management. Healthcare Applications
  • isbn : 978-3-030-22219-2
  • pisbn : 978-3-030-22218-5
  • doi : 10.1007/978-3-030-22219-2
Fulltext
Scale Space and Variational Methods in Computer Vision
  • isbn : 978-3-030-22368-7
  • pisbn : 978-3-030-22367-0
  • doi : 10.1007/978-3-030-22368-7
Fulltext
Intelligent Tutoring Systems
  • isbn : 978-3-030-22244-4
  • pisbn : 978-3-030-22243-7
  • doi : 10.1007/978-3-030-22244-4
Fulltext
Models, Mindsets, Meta: The What, the How, and the Why Not?
  • isbn : 978-3-030-22348-9
  • pisbn : 978-3-030-22347-2
  • doi : 10.1007/978-3-030-22348-9
Fulltext
Adaptive Instructional Systems
  • isbn : 978-3-030-22341-0
  • pisbn : 978-3-030-22340-3
  • doi : 10.1007/978-3-030-22341-0
Fulltext