Functional Imaging and Modeling of the Heart |
- isbn : 978-3-030-21949-9
- pisbn : 978-3-030-21948-2
- doi : 10.1007/978-3-030-21949-9
|
Fulltext
|
Learning and Collaboration Technologies. Designing Learning Experiences |
- isbn : 978-3-030-21814-0
- pisbn : 978-3-030-21813-3
- doi : 10.1007/978-3-030-21814-0
|
Fulltext
|
Description Logic, Theory Combination, and All That |
- isbn : 978-3-030-22102-7
- pisbn : 978-3-030-22101-0
- doi : 10.1007/978-3-030-22102-7
|
Fulltext
|
Detection of Intrusions and Malware, and Vulnerability Assessment |
- isbn : 978-3-030-22038-9
- pisbn : 978-3-030-22037-2
- doi : 10.1007/978-3-030-22038-9
|
Fulltext
|
Distributed, Ambient and Pervasive Interactions |
- isbn : 978-3-030-21935-2
- pisbn : 978-3-030-21934-5
- doi : 10.1007/978-3-030-21935-2
|
Fulltext
|
Digital Human Modeling and Applications in Health, Safety, Ergonomics and Risk Management. Healthcare Applications |
- isbn : 978-3-030-22219-2
- pisbn : 978-3-030-22218-5
- doi : 10.1007/978-3-030-22219-2
|
Fulltext
|
Scale Space and Variational Methods in Computer Vision |
- isbn : 978-3-030-22368-7
- pisbn : 978-3-030-22367-0
- doi : 10.1007/978-3-030-22368-7
|
Fulltext
|
Intelligent Tutoring Systems |
- isbn : 978-3-030-22244-4
- pisbn : 978-3-030-22243-7
- doi : 10.1007/978-3-030-22244-4
|
Fulltext
|
Models, Mindsets, Meta: The What, the How, and the Why Not? |
- isbn : 978-3-030-22348-9
- pisbn : 978-3-030-22347-2
- doi : 10.1007/978-3-030-22348-9
|
Fulltext
|
Adaptive Instructional Systems |
- isbn : 978-3-030-22341-0
- pisbn : 978-3-030-22340-3
- doi : 10.1007/978-3-030-22341-0
|
Fulltext
|