Dystopia on Demand: Technology, Digital Culture, and the Metamodern Quest in Complex Serial Dystopias |
- isbn : 9783381112227
- pisbn : 9783381112210
- doi : 10.24053/9783381112227
|
Fulltext
|
Wyndham Lewis and British Art Rock |
- isbn : 9783381108527
- pisbn : 9783381108510
- doi : 10.24053/9783381108527
|
Fulltext
|
Banm yon ti limyè: Vergemeinschaftung und Zusammenleben in haitianischen Romanen nach 1986 |
- isbn : 9783381108824
- pisbn : 9783381108817
- doi : 10.24053/9783381108824
|
Fulltext
|
Einführung in die Phonologie für Romanisten |
- isbn : 9783381109722
- pisbn : 9783381109715
- doi : 10.24053/9783381109722
|
Fulltext
|
Pazze di Lui - Mad for Him: Hagiographic Stereotypes, Mental Disturbances and Anthropological Implications of Female Saintliness in Italy and Abroad from the 13th to the 20th Century |
- isbn : 9783381111121
- pisbn : 9783381111114
- doi : 10.24053/9783381111121
|
Fulltext
|
Vordeutsche Flurnamen in Vorarlberg |
- isbn : 9783381112425
- pisbn : 9783381112418
- doi : 10.24053/9783381112425
|
Fulltext
|
Claude Boyer: Le Comte d''Essex. Tragédie |
- isbn : 9783381113729
- pisbn : 9783381113712
- doi : 10.24053/9783381113729
|
Fulltext
|
Erkundungen zum Kirchenlied |
- isbn : 9783381114320
- pisbn : 9783381114313
- doi : 10.24053/9783381114320
|
Fulltext
|
Englische Sprachwissenschaft und Fachdidaktik im Dialog |
- isbn : 9783381112524
- pisbn : 9783381112517
- doi : 10.24053/9783381112524
|
Fulltext
|
Das Lehrwerk im Fremdsprachenunterricht der Sekundarstufe I |
- isbn : 9783381112623
- pisbn : 9783381112616
- doi : 10.24053/9783381112623
|
Fulltext
|