Package UTB Scholars: e-Books (TU Chemnitz)

Provider
utb GmbH
Status
Current
Description
URL
UUID
cc8834db-a96a-4c22-a91c-1abd18c0eaef

Curated By

  • TU Chemnitz

TIPPs (20997)

Name Identifiers Coverage
The Multicultural Classroom: Learning from Australian First Nations Perspectives
  • isbn : 9783838275871
  • pisbn : 9783838215877
Fulltext
Reflect! : Strengthening competencies through playful self-determination for instrumental and vocal music teachers
  • isbn : 9783830996590
  • pisbn : 9783830946595
Fulltext
Ökonomisches Handeln in der Drag- und Tunten-Szene : Ethnographische Erkundungen
  • isbn : 9783830996569
  • pisbn : 9783830946564
Fulltext
States Beyond Borders: A Comparative Study of Central American Sending States and their Emigrant Policy (1998–2021)
  • isbn : 9783838277226
  • pisbn : 9783838217222
Fulltext
Zum Bischof werden im Mittelalter : Eine praxistheoretische Analyse vormoderner Selbstbildung
  • isbn : 9783839450376
  • pisbn : 9783837650372
Fulltext
Kuratorische Subjekte : Praktiken der Subjektivierung in der Aus- und Weiterbildung im Kunstbetrieb
  • isbn : 9783839446171
  • pisbn : 9783837646177
Fulltext
Die Touristin Wanda Frisch : Eine Reisebiografie im 20. Jahrhundert
  • isbn : 9783839453865
  • pisbn : 9783837653861
Fulltext
Bilingual Unterrichten - CLIL Fachdidaktik : Content and Language Integrated Learning
  • isbn : 9783838275123
  • pisbn : 9783838215129
Fulltext
Immanente Kritik soziologischer Theorie : Auf dem Weg in ein pluralistisches Paradigma
  • isbn : 9783839450758
  • pisbn : 9783837650754
Fulltext
Moving beyond Islamist Extremism : Assessing Counter Narrative Responses to the Global Far Right
  • isbn : 9783838274904
  • pisbn : 9783838214900
Fulltext