Audacious Education Purposes |
- isbn : 978-3-030-41882-3
- pisbn : 978-3-030-41881-6
|
Fulltext
|
Transformation and Development |
- isbn : 978-3-030-42775-7
- pisbn : 978-3-030-42774-0
|
Fulltext
|
The Models of Engaged Learning and Teaching |
- isbn : 978-981-15-2683-1
- pisbn : 978-981-15-2682-4
|
Fulltext
|
Security Infrastructure Technology for Integrated Utilization of Big Data |
- isbn : 978-981-15-3654-0
- pisbn : 978-981-15-3653-3
|
Fulltext
|
Indigenous Cultures and Sustainable Development in Latin America |
- isbn : 978-3-030-37023-7
- pisbn : 978-3-030-37022-0
|
Fulltext
|
Vertrauen in Journalismus unter Online-Bedingungen |
- isbn : 978-3-658-30227-6
- pisbn : 978-3-658-30226-9
|
Fulltext
|
The Future of Transport Between Digitalization and Decarbonization |
- isbn : 978-3-030-37966-7
- pisbn : 978-3-030-37965-0
|
Fulltext
|
The Pangenome |
- isbn : 978-3-030-38281-0
- pisbn : 978-3-030-38280-3
|
Fulltext
|
Ein Physiologiemodell für Tactical Combat Casualty Care Training in mobilen Serious Games |
- isbn : 978-3-658-30202-3
- pisbn : 978-3-658-30201-6
|
Fulltext
|
Foundations of Multi-Paradigm Modelling for Cyber-Physical Systems |
- isbn : 978-3-030-43946-0
- pisbn : 978-3-030-43945-3
|
Fulltext
|