HCI in Business, Government and Organizations |
- isbn : 978-3-031-05544-7
- pisbn : 978-3-031-05543-0
- doi : 10.1007/978-3-031-05544-7
|
Fulltext
|
HCI for Cybersecurity, Privacy and Trust |
- isbn : 978-3-031-05563-8
- pisbn : 978-3-031-05562-1
- doi : 10.1007/978-3-031-05563-8
|
Fulltext
|
Developments in Language Theory |
- isbn : 978-3-031-05578-2
- pisbn : 978-3-031-05577-5
- doi : 10.1007/978-3-031-05578-2
|
Fulltext
|
HCI in Games |
- isbn : 978-3-031-05637-6
- pisbn : 978-3-031-05636-9
- doi : 10.1007/978-3-031-05637-6
|
Fulltext
|
Culture and Computing |
- isbn : 978-3-031-05434-1
- pisbn : 978-3-031-05433-4
- doi : 10.1007/978-3-031-05434-1
|
Fulltext
|
Augmented Cognition |
- isbn : 978-3-031-05457-0
- pisbn : 978-3-031-05456-3
- doi : 10.1007/978-3-031-05457-0
|
Fulltext
|
Learning and Collaboration Technologies. Designing the Learner and Teacher Experience |
- isbn : 978-3-031-05657-4
- pisbn : 978-3-031-05656-7
- doi : 10.1007/978-3-031-05657-4
|
Fulltext
|
Learning and Collaboration Technologies. Novel Technological Environments |
- isbn : 978-3-031-05675-8
- pisbn : 978-3-031-05674-1
- doi : 10.1007/978-3-031-05675-8
|
Fulltext
|
Design, User Experience, and Usability: Design Thinking and Practice in Contemporary and Emerging Technologies |
- isbn : 978-3-031-05906-3
- pisbn : 978-3-031-05905-6
- doi : 10.1007/978-3-031-05906-3
|
Fulltext
|
Design, User Experience, and Usability: Design for Emotion, Well-being and Health, Learning, and Culture |
- isbn : 978-3-031-05900-1
- pisbn : 978-3-031-05899-8
- doi : 10.1007/978-3-031-05900-1
|
Fulltext
|