Parenting Programmes: What the Parents Say |
- isbn : 978-3-030-59502-9
- pisbn : 978-3-030-59501-2
- doi : 10.1007/978-3-030-59502-9
|
Fulltext
|
The Psychology of Extremism |
- isbn : 978-3-030-59698-9
- pisbn : 978-3-030-59697-2
- doi : 10.1007/978-3-030-59698-9
|
Fulltext
|
Sustainable Community Health |
- isbn : 978-3-030-59687-3
- pisbn : 978-3-030-59686-6
- doi : 10.1007/978-3-030-59687-3
|
Fulltext
|
Agile Working and Well-Being in the Digital Age |
- isbn : 978-3-030-60283-3
- pisbn : 978-3-030-60282-6
- doi : 10.1007/978-3-030-60283-3
|
Fulltext
|
Logic, Syntax, and a Structural View |
- isbn : 978-3-030-60881-1
- pisbn : 978-3-030-60880-4
- doi : 10.1007/978-3-030-60881-1
|
Fulltext
|
Cognitive Theoretical Foundations of Creativity |
- isbn : 978-3-030-61736-3
- pisbn : 978-3-030-61735-6
- doi : 10.1007/978-3-030-61736-3
|
Fulltext
|
Temperament and Children |
- isbn : 978-3-030-62208-4
- pisbn : 978-3-030-62207-7
- doi : 10.1007/978-3-030-62208-4
|
Fulltext
|
ADHD in Adolescents |
- isbn : 978-3-030-62393-7
- pisbn : 978-3-030-62392-0
- doi : 10.1007/978-3-030-62393-7
|
Fulltext
|
Coaching for Human Development and Performance in Sports |
- isbn : 978-3-030-63912-9
- pisbn : 978-3-030-63911-2
- doi : 10.1007/978-3-030-63912-9
|
Fulltext
|
Imagining the Past, Constructing the Future |
- isbn : 978-3-030-64175-7
- pisbn : 978-3-030-64174-0
- doi : 10.1007/978-3-030-64175-7
|
Fulltext
|